Strona: 8. Techniki radzenia sobie z agresją studenta oraz z własnymi emocjami w trudnych sytuacjach w administracji uczelnianej / Politechnika Rzeszowska Uczelnią Dostępną

8. Techniki radzenia sobie z agresją studenta oraz z własnymi emocjami w trudnych sytuacjach w administracji uczelnianej

2021-10-07

Tematyka: Szkolenie mające na celu rozszerzenie świadomości pracowników administracyjnych na uczelni w zakresie działania kluczowych mechanizmów interpersonalnych, poprzez poznanie technik zarządzania rozmową, zapobiegania sytuacjom trudnym w kontaktach z różnymi rodzajami klientów, efektywnego radzenia sobie z emocjami klienta agresywnego oraz własnymi emocjami w trudnej sytuacji. Uczestnicy szkolenia zostaną wyposażeni w niezbędną wiedzę na temat: budowania postawy asertywnej opartej na stanowczości, zmniejszaniu poziomu stresu, rozwijaniu umiejętności zachowania równowagi pomiędzy życiem zawodowym a osobistym, obniżeniu poziomu stresu i wypalenia zawodowego wśród pracowników.

Czas trwania: 7 godz. dydaktycznych – 1 dzień w godz. 9:00-14:30

Planowana liczba edycji: 8 edycji dla grup 15 osobowych (razem szkolenia dla 120 osób)

Zrealizowano edycje 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 i 8.

Wykonawca: Centrum Szkoleń i Rekrutacji Magdalena Pikulska – Jarosław.

Nasze serwisy używają informacji zapisanych w plikach cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, które możesz zmienić w dowolnej chwili. Więcej informacji odnośnie plików cookies.

Akceptuję