Tematyka: Szkolenie mające na celu rozszerzenie świadomości pracowników administracyjnych na uczelni w zakresie działania kluczowych mechanizmów interpersonalnych, poprzez poznanie technik zarządzania rozmową, zapobiegania sytuacjom trudnym w kontaktach z różnymi rodzajami klientów, efektywnego radzenia sobie z emocjami klienta agresywnego oraz własnymi emocjami w trudnej sytuacji. Uczestnicy szkolenia zostaną wyposażeni w niezbędną wiedzę na temat: budowania postawy asertywnej opartej na stanowczości, zmniejszaniu poziomu stresu, rozwijaniu umiejętności zachowania równowagi pomiędzy życiem zawodowym a osobistym, obniżeniu poziomu stresu i wypalenia zawodowego wśród pracowników.
Czas trwania: 7 godz. dydaktycznych – 1 dzień w godz. 9:00-14:30
Planowana liczba edycji: 8 edycji dla grup 15 osobowych (razem szkolenia dla 120 osób)
Zrealizowano edycje 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 i 8.
Wykonawca: Centrum Szkoleń i Rekrutacji Magdalena Pikulska – Jarosław.