Strona: 7. Podnoszenie jakości obsługi klienta-studenta w sekretariacie i dziekanacie. Zasady profesjonalnej i rzetelnej obsługi klienta / Politechnika Rzeszowska Uczelnią Dostępną

7. Podnoszenie jakości obsługi klienta-studenta w sekretariacie i dziekanacie. Zasady profesjonalnej i rzetelnej obsługi klienta

2021-09-27

Tematyka: Szkolenie mające na celu rozszerzenie świadomości pracowników sekretariatów i dziekanatów na uczelni w zakresie działania kluczowych mechanizmów interpersonalnych, podnoszących efektywność pracy zespołu i pozwalających na zbudowanie otwartej i konstruktywnej komunikacji. Szkolenie jest ukierunkowane na rozwinięcie u uczestników umiejętności reagowania w trudnych sytuacjach, i poznanie techniki zarządzania rozmową, co pozwoli na zmniejszenie liczby konfliktów i trudnych sytuacji ze współpracownikami i klientami oraz na skuteczniejsze realizowanie zadań zespołu.

Czas trwania: 7 godz. dydaktycznych – 1 dzień w godz. 9:00-14:30

Planowana liczba edycji: 2 edycje dla grup 15 osobowych (razem szkolenia dla 30 osób)

Zrealizowano edycje 1 i 2.

Wykonawca: Centrum Szkoleń i Rekrutacji Magdalena Pikulska – Jarosław.

Nasze serwisy używają informacji zapisanych w plikach cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, które możesz zmienić w dowolnej chwili. Więcej informacji odnośnie plików cookies.

Akceptuję