Tematyka: Szkolenie mające na celu rozszerzenie świadomości pracowników sekretariatów i dziekanatów na uczelni w zakresie działania kluczowych mechanizmów interpersonalnych, podnoszących efektywność pracy zespołu i pozwalających na zbudowanie otwartej i konstruktywnej komunikacji. Szkolenie jest ukierunkowane na rozwinięcie u uczestników umiejętności reagowania w trudnych sytuacjach, i poznanie techniki zarządzania rozmową, co pozwoli na zmniejszenie liczby konfliktów i trudnych sytuacji ze współpracownikami i klientami oraz na skuteczniejsze realizowanie zadań zespołu.
Czas trwania: 7 godz. dydaktycznych – 1 dzień w godz. 9:00-14:30
Planowana liczba edycji: 2 edycje dla grup 15 osobowych (razem szkolenia dla 30 osób)
Zrealizowano edycje 1 i 2.
Wykonawca: Centrum Szkoleń i Rekrutacji Magdalena Pikulska – Jarosław.