Tematyka: Szkolenie mające na celu rozszerzenie świadomości pracowników administracyjnych na uczelni w zakresie działania kluczowych mechanizmów interpersonalnych, poprzez poznanie technik zarządzania rozmową, zapobiegania sytuacjom trudnym w kontaktach z różnymi rodzajami klientów, efektywnego radzenia sobie z emocjami klienta agresywnego oraz własnymi emocjami w trudnej sytuacji. Uczestnicy szkolenia zostaną wyposażeni w niezbędną wiedzę na temat: budowania postawy asertywnej opartej na stanowczości, zmniejszaniu poziomu stresu, rozwijaniu umiejętności zachowania równowagi pomiędzy życiem zawodowym a osobistym, obniżeniu poziomu stresu i wypalenia zawodowego wśród pracowników.
Czas trwania: 7 godz. dydaktycznych – 1 dzień
Liczba edycji: 8 edycji dla grup 15 osobowych (razem szkolenia dla 120 osób)
Planowany termin realizacji: 4 edycje październik - grudzień 2020 r. i 4 edycje styczeń - wrzesień 2021 r. – szczegółowe terminy do ustalenia.
Edycje z 2020 r. realizowane będą w formie zdalnej.
Wykonawca: Centrum Szkoleń i Rekrutacji – Jarosław.