8. Techniki radzenia sobie z agresją studenta oraz z własnymi emocjami w trudnych sytuacjach w administracji uczelnianej

30-10-2020 r.

Tematyka: Szkolenie mające na celu rozszerzenie świadomości pracowników administracyjnych na uczelni w zakresie działania kluczowych mechanizmów interpersonalnych, poprzez poznanie technik zarządzania rozmową, zapobiegania sytuacjom trudnym w kontaktach z różnymi rodzajami klientów, efektywnego radzenia sobie z emocjami klienta agresywnego oraz własnymi emocjami w trudnej sytuacji. Uczestnicy szkolenia zostaną wyposażeni w niezbędną wiedzę na temat: budowania postawy asertywnej opartej na stanowczości, zmniejszaniu poziomu stresu, rozwijaniu umiejętności zachowania równowagi pomiędzy życiem zawodowym a osobistym, obniżeniu poziomu stresu i wypalenia zawodowego wśród pracowników.

Czas trwania: 7 godz. dydaktycznych – 1 dzień

Liczba edycji: 8 edycji dla grup 15 osobowych (razem szkolenia dla 120 osób)

Planowany termin realizacji: 4 edycje październik - grudzień 2020 r. i 4 edycje styczeń - wrzesień 2021 r. – szczegółowe terminy do ustalenia.

Edycje z 2020 r. realizowane będą w formie zdalnej.

Wykonawca: Centrum Szkoleń i Rekrutacji – Jarosław.

Nasze serwisy używają informacji zapisanych w plikach cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, które możesz zmienić w dowolnej chwili. Więcej informacji odnośnie plików cookies.

Akceptuję