7. Podnoszenie jakości obsługi klienta-studenta w sekretariacie i dziekanacie. Zasady profesjonalnej i rzetelnej obsługi klienta

30-10-2020 r.

Tematyka: Szkolenie mające na celu rozszerzenie świadomości pracowników sekretariatów i dziekanatów na uczelni w zakresie działania kluczowych mechanizmów interpersonalnych, podnoszących efektywność pracy zespołu i pozwalających na zbudowanie otwartej i konstruktywnej komunikacji. Szkolenie jest ukierunkowane na rozwinięcie u uczestników umiejętności reagowania w trudnych sytuacjach, i poznanie techniki zarządzania rozmową, co pozwoli na zmniejszenie liczby konfliktów i trudnych sytuacji ze współpracownikami i klientami oraz na skuteczniejsze realizowanie zadań zespołu.

Czas trwania: 7 godz. dydaktycznych – 1 dzień

Liczba edycji: 2 edycje dla grup 15 osobowych (razem szkolenia dla 30 osób)

Planowany termin realizacji: 1 edycja październik - grudzień 2020 r. i 1 edycja styczeń - wrzesień 2021 r. – szczegółowe terminy do ustalenia.

Edycje z 2020 r. realizowane będą w formie zdalnej.

Wykonawca: Centrum Szkoleń i Rekrutacji – Jarosław.

Nasze serwisy używają informacji zapisanych w plikach cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, które możesz zmienić w dowolnej chwili. Więcej informacji odnośnie plików cookies.

Akceptuję