Tematyka: Szkolenie mające na celu rozszerzenie świadomości pracowników sekretariatów i dziekanatów na uczelni w zakresie działania kluczowych mechanizmów interpersonalnych, podnoszących efektywność pracy zespołu i pozwalających na zbudowanie otwartej i konstruktywnej komunikacji. Szkolenie jest ukierunkowane na rozwinięcie u uczestników umiejętności reagowania w trudnych sytuacjach, i poznanie techniki zarządzania rozmową, co pozwoli na zmniejszenie liczby konfliktów i trudnych sytuacji ze współpracownikami i klientami oraz na skuteczniejsze realizowanie zadań zespołu.
Czas trwania: 7 godz. dydaktycznych – 1 dzień
Liczba edycji: 2 edycje dla grup 15 osobowych (razem szkolenia dla 30 osób)
Planowany termin realizacji: 1 edycja październik - grudzień 2020 r. i 1 edycja styczeń - wrzesień 2021 r. – szczegółowe terminy do ustalenia.
Edycje z 2020 r. realizowane będą w formie zdalnej.
Wykonawca: Centrum Szkoleń i Rekrutacji – Jarosław.