4. Obsługa studenta z niepełnosprawnością. Komunikacja i Savoir-vivre wobec osób z niepełnosprawnością

30-10-2020 r.

Tematyka: Szkolenie ma na celu poprawę, jakości obsługi i komunikacji zarówno z przyszłymi jak i obecnymi studentami z różnym rodzajem niepełnosprawności. Dzięki szkoleniu pracownik powinien zapoznać się z tematyką niepełnosprawności, podnieść swoją empatię na indywidualne potrzeby oraz bariery mentalne, funkcjonalne i architektoniczne studentów z niepełnosprawnością: ruchową, wzrokową, słuchową, psychiczną. W programie powinna być poruszona kwestia przełamywania stereotypów i reagowania/udzielania pomocy w sytuacjach trudnych i zagrażających zdrowiu bądź życiu zarówno studentów jak i pracowników uczelni.

Czas trwania: 7 godz. dydaktycznych – 1 dzień

Liczba edycji: 8 edycji dla grup 15 osobowych (razem szkolenia dla 120 osób)

Planowany termin realizacji: 4 edycje październik - grudzień 2020 r. i 4 edycje styczeń - wrzesień 2021 r. – szczegółowe terminy do ustalenia.

Wykonawca: Centrum Szkoleniowo-Terapeutyczne Self – Rzeszów.

Nasze serwisy używają informacji zapisanych w plikach cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, które możesz zmienić w dowolnej chwili. Więcej informacji odnośnie plików cookies.

Akceptuję